Częstochowska Karta Mieszkańca, wpisująca się w Samorządowy Program Lojalnościowy cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród mieszkańców. Do tej pory wydano już około 2 tysięcy kart. Tych częstochowian, którzy jeszcze nie mają - zachęcamy do składania kolejnych wniosków.


Częstochowska Karta Mieszkańca jest adresowana do wszystkich chcących korzystać ze zniżek, rabatów i ulg oferowanych przez partnerów Programu Lojalnościowego. Program umożliwia gromadzenie punktów za zakupy i późniejszą ich wymianę na bon rabatowy. Z otrzymanej zniżki można skorzystać przy kolejnych zakupach w dowolnym punkcie wpisanym w program.

Do tej pory do akcji włączyło się już ponad 100 przedsiębiorców oferujących swoje usługi na terenie miasta. Są to m.in. restauracje, punkty usługowe, sklepy sportowe, odzieżowe, warsztaty samochodowe.
Dodatkowo Karta Mieszkańca integruje karty „Rodzina +” oraz „Częstochowski Senior”, a także pełni funkcję karty bibliotecznej w Bibliotece Publicznej.
Czas na wymianę dotychczasowych kart na zintegrowaną Częstochowską Kartę Miejską przewidziany jest do końca roku 2017.
Program powstał dzięki współpracy Urzędu Miasta Częstochowy oraz Grupy LEW S.A., która jest operatorem całego systemu.

Przypominamy, że wniosek o wydanie karty można złożyć w:
- Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta oraz Wydziale Polityki Społecznej UM – budynek przy ul. Śląskiej 11/13;
- Miejskim Centrum Informacji Turystycznej – aleja Najświętszej Maryi Panny 65;
- Wydziale Funduszy Europejskich i Rozwoju Urzędu Miasta – budynek przy
ul. Waszyngtona 5;
- Miejskim Domu Kultury – ul. Łukasińskiego 50/68;
- Hali Sportowej Częstochowa, ul. Żużlowa 4.

Dodatkowe informacje, regulamin, szczegóły działania programu, a także lista aktualnych partnerów są dostępne na stronie: karta.czestochowa.pl.

Źródło: UM Częstochowy 

Sprawdź aktualny stan powietrza w Częstochowie

Interaktywna mapa smogowa

Wyświetl mapę